Sklokeramicka varna deska, novy sporak, IN?

APA navrhpcb@gmail.com
Pondělí Srpen 10 19:54:54 CEST 2009

Indukcni sporak volne stojici nema podle me NIKDO mimo AEG-Lux.

takze ta indukce vlastne neni plynula, ale dela to ON/OFF, v podstate
prerusuje? Tak to ale musi delat kolisani v siti a pohasinani zarovek,
kdyby to spinalo 3100W, nebo i kdyby jen polovinu ? !!!