Dalkove ovladani

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Srpen 10 12:14:57 CEST 2009

2009/8/10 Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta@gmail.com>:
> Ja bych mel takovy souvisejici dotaz, neni nejaky software pro PC, ktery umi
> prijmout pres IR rozhrani povely z DO vysilat je a archivovat?  Po te, co
> nam pes sezral uz 3 DO to zacina byt aktualni problem (ten posledni od HDD
> rec jsem nestacil archivovat do uni, ale ten univerzal uz jeden sezral taky,
> takze idealne na CD/HDD ;-) )

A neni lepší odnaučit psa žrát všechno, co  ho napadne? Řešte příčinu
problému, ne následek.

I když si ty povely zaarchivujete, musíte pak řešit způsob, jak je poslat ven.

Taky by asi bylo možný vyřešit to tak, že zaarchivujete originální
ovladač (nejlíp do ocelovýho trezoru) a budete používat jen ten
univerzál.

Pavel Kadečka.