Dobijec, tyristor a vysoka teplota

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pondělí Srpen 10 09:58:33 CEST 2009

Hezke dopoledne,

    no mne jde spise o to, jestli muze tyristor pri vysoke teplote delat
to, ze se nezapali.

    Pojistka tam zadna neni, ventilator take ne. Jen velike trafo, dva
tyristory (dva kanaly pro dve baterie) a dve ridici elektronky. Je fakt,
ze v te je termistor pro kompenzaci zmeny proudu na teplote, ale ten je
i v te druhe vetvi a ta funguje dobre. Jinak totiz vsechno vypada dobre...

    Sasa Svobodova