Triak - nezastavil se nejak vyvoj, stmivace OSRAM?

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Srpen 9 20:28:37 CEST 2009

 9.8.2009, 20:15:24

No ja tedy nevim, ale 2us pri 100 sepnutich za s. se mi nezda nijak
mnoho. Kolik podle vas predstavuji ty "ztraty pri pomalem spinani" ?

Co by se asi tak melo zlepsit ?
Rychlost ? IMHO dostatecna, navic zvetseni rychlosti by prineslo zase
jine komplikace
Uf ? s tim asi moc delat nejde, shottky struktury zatim na 600V
nejsou.
Vyssi citlivost ? To je zase haklivejsi na ruseni.
Snubberless ? To je stare, tak tech 10 let.
IMHO, nejaky pokrok probihal v pouzdrech, SMT, izolovana pouzda s
nizkym tepelnym odporem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz