Mereni spotreby (proudu) v case na 230V?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Neděle Srpen 9 12:50:19 CEST 2009

Jake presne pouzivate trafka?
>verim tomu ze na 1R odpor zapojeny u studenej strany budete mat peniaze
>:-)
>No on takovy merici 1Ohm odpor od isabellenhuette, treba serie PBV, bude
docela darda a zrovna u toho 1Ohmu bude sehnatelnost v CR nula nula
nic.

WS

>myslim si ze rozumna alternativa k prudovym sondam pre takyto druh
pouzitia su elektronicke meracie transformatory, pozrite sa napriklad
po
produktoch firmy LEM. Frekvencny rozsah DC-200kHz prudove rozsahy od

100-viek mA az po kA. Vyssiu citlivost dosiahnete pridavnymi zavitmi
cez
dieru ktoru tam mat pripravenu. Predava ich napriklad Farnell.
Vid. http://www.lem.ch/hq/en/content/view/269/206/
Pouzivame ich v praci na vsemozne ucely (od merania prudu logiky 3.3V
az
po meranie katodoveho prudu klystronu na potenciali 100kV) a som s nimi

velmi spokojny.
b.