Lze v CR koupit OSRAM DULUX INTELLIGENT DIM?

Snehulak snehulak@gmail.com
Neděle Srpen 9 12:44:13 CEST 2009

A to cislo primo na tu bruntalskou prodejnu mate(je primo soucasti
podniku) ? Totiz ja tu bydlim a kdyz jsem potreboval neco specialniho
tak jsem tam zasel a pani prodavacka to vetsinou za tyden, 2,3...
dokazala sehnat.Muzu se poptat pripadne za zkousku nic nedam.

snehulak