Servisn manula k Philips 28pw9611?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Neděle Srpen 9 11:24:46 CEST 2009

Modernejsi bude je to 100Hz 16:9 sveho casu spickovy model za naprosto
neskutecne prachy, ale tak nejak jsem si rikal, ze to bude presne to
co jste ted popsal , netusite jaky obvod byl v te Tesle?

WS

>Tohle přesně sělaly kdysi staré televize TESLA COLOR 416 a podobné.
>Jednalo
>se o to,že vlivem stárnutí obrazovky se změnila charakteristika jednotlivých

systémů v obrazovce.Automatika v IO co řídil koncový stupeň podle
proudu při
tmavém pozadí pak nějak zblbla a došlo k tomu,že se obraz zjasnil,zabarvil

do barvy některé ze základních barev a byly vidět zpětné běhy.
Při vypnutí a
zapnutí televize to zase nějakou dobu jelo v pořádku ale při náhlé
změně
jasu ve scéně se to zase projevilo.Pomohlo pouze vypnutí té automatické

regulace v tom IO. Dělalo se to hardwarově zablokováním pinu na tom
IO. Ale
nepředpokládám,že je to u Vás to samé.Ta Vaše televize je asi
o hodně
modernější.No třeba Vás to k něčemu nakopne.

Staňa