pt100, spatne meri nebo jak merit ??

Standa Palas stpalas@volny.cz
Neděle Srpen 9 11:24:20 CEST 2009

Pt100 je velmi přesné a kvalitní měření.Ohmetrem jsem vždy změřil
přesně.Problém občas nastává,že praskne keramická destička na které je
platina napařená. Pak měří víc než má,nebo je přerušená. Ještě se mi
nestalo,že by Pt100 měřila míň než má.Musíte si dát hlavně pozor na odpor
vedení.Měří se při malých proudech.Myslím,že ten proud 350 mikroampér to
nemůže v žádném případě ovlivnit. Problém bych hledal jinde. Nemůže vám spoj
mezi čidlem a přívody někde vytvářet termočlánek a zkreslovat měření ?

Staňa

----- Original Message -----
From: "Kubat Tomas" <tomas_k@comap.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, August 08, 2009 9:48 PM
Subject: RE: pt100, spatne meri nebo jak merit ??

no zkusil jsem rano, kdyz byla trouba vypnuta zmerit odpor(teplotu), tedy po
dlouhem ustaleni  v prvni chvili, kdy
se urcite 0,35mA z meraku nemohlo ohrevem uplatnit a celkem to sedelo.
trochu jsem neco o tom precetl na webu a je prej dulezita i tepelna vodivost
toho pouzdra(ty 6mm tycky atd.. ).stejne jak tady zminoval p.Zahradnik, jde
"tuning" horkovzdusny trouby a snad bude lepsi nejaky termoclanek.
dokonce jsem i po vybirani regulatoru objednal tu omegu co tam u trouby ma.
dobra cena + 485.
tomik.