Triak - nezastavil se nejak vyvoj, stmivace OSRAM?

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Neděle Srpen 9 09:52:03 CEST 2009

Jiz delsi dobu uvazuji o smivaci, ktery by umel stmivat usporky, dotaz na OSRAM DIM usporky me privedl k tomuto dotazu.

Po rade let jsem kouknul na nabidku tiaku a k svemu castecnemu udivu jsem zjistil, ze v nabidce jsou jen a pouze stejne triaky jako pred deseti lety , pokud se  budeme bavit o 800V 16A tak  BT139/800, BTA16-800BW tedy vyrobci ST MICROELECTRONICS a NXP.
Cekal bych nejaky pokrok tzn. uvedeni triaku, ktere spinaji rychleji + pripadne triaky od dalsich vyrobcu...

Klasicky triakovy stmivac s MCU celkem zmaknu, ale zajimalo by me jak to resi profici, nevidel nekdor rozebrany nebo schema profi stmivace os OSRAMU, treba QUICKTRONIC INTELLIGENT DALI DIM?

http://www.osram.cz/osram_cz/PROFESIONLOV/Provozn_pstroje_(EP)/Pedadnky_pro_zivky_a_kompaktn_zivky/Dimmable_ECG_with_DALI_/QTi_DALI_DIM-CFL/index.html

Dekuji

Jirka