RE: OT: Kde koupit kyselinu askorbovou - Vitamin C (větší, např. 1kg balení)

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Sobota Srpen 8 13:54:41 CEST 2009

Nepisete na co to chcete ani jakou pozadujete cistotu ci zda mate pozadavky na zpusob vyroby (ciste chemicky vyrabene nebo separaci z prirodnin) tak tezko radit.
Pokud vystacite s chemicky vyrabenou a cistotou kolem 99% tak se poohlednete po potravinarskem antioxidantu E-300 EINECS cislo: 200-066-2, prodava to kazdy dodavatel prisad pro potravinarstvi, napriklad www.hages.cz

Na to vlastne shanite?

PN