Sirka spoju na DPS?

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pátek Srpen 7 23:15:08 CEST 2009

> V souvislosti s nedavnou debatou ohledne AD bych se rad zeptal jakymi
> sirkami tahate spoje na DPS,  u proudove namahanych spoju si to
> clovek spocita, jde mi o nejaka pravidla pro bezne soucastky.

Ja vetsinou pouzivam pro bezne signalove spoje 16-24mils, kdyz se
potrebuju nekam nacpat tak i 12mils. Protoze si desky leptam sam, tak
volim sirku tak abych mel i dostatecnou mezeru. 1mil = 0.0254mm.
Mam dojem, ze nejake obecne doporuceni jsou ve scriptech Metodika navrhu
plosnych spoju od Vita Zahlavy, bohuzel jsem je pred casem pujcil tak se
ted nepodivam ale jsou to celkem popularni scripta...

Pavel