OT: svítící bod na obloze

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pátek Srpen 7 23:00:18 CEST 2009

> Venuše je vidět jen krátce. Celou noc je ovšem vidět jupiter a shodou
> okolností je nyní "kousek" od měsíce.

No vidis a me to vychazi spise na Uran ale ten by nemel byt tak jasny.

Dival jsem se sem http://www.observatory.cz/

> dalekohledem, nebo fotoaparátem s větším zoomem.

No muzu zkusit 12x zoom, lezi mi tu na stole pripraveny na zitrejsi
odjezd na dovolenou...

> PH

Kde to jste? Tady na okraji Prahy je jasno, vice hvezd nevidim protoze
mesto moc zari a tim stini.

Pavel