Zmenseni der v Eagle

Rollfree rollfree@volny.cz
Pátek Srpen 7 20:34:35 CEST 2009

Uz tady forem prosel problem zmenseni der v ploskach
pro vrtani v Eagle. V knihovnach jsou otvory pro rucni
vrtani moc velke, po navrtani casto zustane medi prilis
malo, navic mensi dira lip vede vrtak.

Zaznelo tady, ze lidi to resi ruzne - upravou knihoven,
preplacnutim diry dalsi ploskou s malou dirou nebo
pouzitim programu/scriptu drill-aid.ulp, ktery udela
vlastne to same, preplacne diru ploskou s malou dirkou.
Bylo by to bezva reseni, bohuzel je problem s tiskem
pres PostScript, kde se dodatecna vrstva 116 generuje
do PostScriptu ve spatnem poradi a tak se dodatecna
ploska zase preplacne dirou. Aby to fungovalo, musi se rucne
nebo programem poeditovat vysledny PostScriptovy soubor.

Ted jsem nasel moc pekne reseni, podle me idealni:
http://www.eaglecentral.ca/forums/index.php?t=tree&th=16456&S=c33a34ec1e3bf18fca978a5b117e0ee6#page_top

Funguje to pomoci predefinovani velikosti der primo
preprocesorem PostScript. Bud se predefinuje zpracovani
primo pro defaultni tiskarnu PS, nebo se tam dodefinuje
dalsi tiskarna, ktera generuje male diry.
Takze bud to poslu na PS a dostanu velke diry, nebo
to poslu na novou tiskranu a mam male diry. Proste parada.

Treba to nekomu pomuze, jako to pomohlo mne.

rollfree