LED TV Samsung - resume

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Pátek Srpen 7 20:28:14 CEST 2009

Tak to nevím. Soudím podle toho, že když jsem ještě vyvíjel TV v Plzni, tak cvakání zdrojů bylo nepřijatelné, právě z toho důvodu že se pak vracely z reklamací. Zdrojaři a zvukaři se s tím něco natrápily. Nebylo prostě přijatelné, aby mě vypnuté v noci rušilo. No, nic časi se mění a zákazník se nechává čím dál více omezovat. U TV za 30k bych tohle neočekával. Zachvíly nebudou slyšitelné přeslechy závadou ... a že to nebude zobrazovat? No to přece není problém výrobce ale toho kdo si to koupil. Podle mě je to neodstranitelná konstrukční vada. Ale já byl vždycky divnej.

ced