LED TV Samsung - resume

Serych Jakub Serych@panska.cz
Pátek Srpen 7 16:01:31 CEST 2009

Praveze na SCARTu je to opozdene oproti obrazovce. To me prekvapuje. Nemam na cem (analogovem) si pustit video ze SCARTu, ale predpokladam, ze i to bude malinko opozdene. Ale nevadi to byl jen takovy postreh...

> Skart je technoligicky zastaralý, je už jen z historckých
> důvodů. Za několik málo let již nebude. Možná v Holansku, tam
> je 97% příjmů z kabelu (alespon v okolí Edimburgu ('s
> Hertogen Bosh), nebo tak nějak) a FULLHD tam moc nemají  Ale
> jednou jsem tam spatřil i na střeše TV anténu!.

...a to bylo protizakonne nebo se specialnim povolenim. V Belgii a Holandsku byly lobizmy kabelovych spolecnosti tak silne (a to uz pred mnoha lety), ze tam zakonem zakazali umistovani anten na strechach :-)))

Jakub Serych