LED TV Samsung - resume

APA navrhpcb@gmail.com
Pátek Srpen 7 14:50:46 CEST 2009

> No co, leze to tam rovnou z tuneru, zatímco do repráků má ještě něco v
> cestě, možná i nějakej procesor na vylepšení zvuku, surround,
> ekvalizér a kdovíco ještě. Možná že to kompenzuje stejný zpoždění
> obrazu ;)

No by melo kazdopadne! Jinak bych to reklamoval :-) Obraz je klasicky
zpozdenej oproti realu, zlaty analog ...

ps: co vedlo kupce k tak malemu rozmeru, mel jsem 81cm CRT, touto
velikosti LCD bych to (diky 16:9) zdegradoval...

Samsung PS50A756 - 50"?  je gut, velikost nenahradis.

ps: Merak spotreby jsem jeste nesehnal, mate tip do 500 Kc? Kde ho
koupim? Plasma ma dynamicky odber, LCD konstantni, pamatuji si to
spravne?