blikajici zarivka

Sudovec sudovec@seznam.cz
Pátek Srpen 7 11:41:04 CEST 2009

Taky jsem měl stejný problém - bohužel v ložnici a s periodou cca 3-5
minut. "Vyřešil" to před časem syn, když začal chodit a jeho největší
zálibou se stalo neustálé rozsvěcení a zhasínání. Takže jsme úsporky
nahradily žárovkami a problém samozřejmě zmizel.

Teď už asi brzo zase dáme úsporky zpátky (už má jiné oblíbené zábavy),
takže zkusím kondík a nebo odpor a uvidíme.

	S.