blikajici zarivka

"Ing. K.Prokůpek" kpr@seznam.cz
Pátek Srpen 7 09:59:05 CEST 2009

To uz zni jako rozumne vysvetleni. Zkusim to schvalne s odporem, jak
napeti klesne dolu.
Myslim ze se muze jednat o mikroampery, aby se kondik pomalu nabijel a
jednou za cas aby bliknul se zarivkou. Tam staci velice male proudy, ale
hlavne aby bylo napeti ktere "zazehne".

Kazdopadne to vypada efektne, prijdu k zarivce, dotknu se a ona blika
daleko viditelneji.

KPR