Nastaveni Jimma - O2 (SPT Telecom + Eurotel) zdrazil o 1000%

karel.minarcik karel.minarcik@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 6 06:59:13 CEST 2009

Mame nastaveno APN = internet, nastavoval jsem to kdysi dle fora, jelo to
2 roky bez problemu, taktez v jave mam nastaveny O2 internet.
Jeste zkusim novejsi verzi Jima. O tom zdrazeni psali na idnesu, jinak me ty
jejich trapne akce vubec nezajimaji. Podomni prodejce tarifu rovnou střílím :-)
Karel

Bylo: