Nastaveni Jimma - O2 (SPT Telecom + Eurotel) zdrazil o 1000%

Ondřej Janovský ondrej.janovsky@alarex.cz
Pátek Srpen 7 00:35:26 CEST 2009

Myslím, že SE K750i neumí připojit JAVA aplikaci přes WAP profil. Pokud
si to pamatuji dobře, WAP apn musí mít zároveň funkční WAP gateway, přes
kterou jsou filtrovány HTTP požadavky.

Starší T610 i K600i uměly JAVA aplikaci připojit pouze přes apn internet.

Oja