Proutkari a magneticke pole

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Středa Srpen 5 22:15:13 CEST 2009

Jasne chyba , v tech barech jsem napsal o 1 nulu navic ;-)
ja osobne nevrtam ani  to neni muj obor , jen obcas kontroluji
odvedenou praci ,  pocet studni se prehoupl pres 1500 a vetsinou se vrta
250 s 220 pazenim.
Je fakt ze 160 je v CR fenomen, v zahranici se to pouziva jen pro
monitorovaci vrty.
LK