Nastaveni Jimma - O2 (SPT Telecom + Eurotel) zdrazil o 1000%

David Franc taunus@seznam.cz
Středa Srpen 5 21:33:51 CEST 2009

vyhrabal jsem ze supliku odlozenou K750i a co si pamatuju tak v datovych
uctech musel  mit ten s id=1, nastaveno APN = internet (ne wap nebo
mms), to by mohlo byt ono (nastaveni/pripojeni/datova komunikace/datove
ucty)
u soucasne E71 se me Jimm pta jak se chci pripojit (O2 internet, O2 MMS,
O2 WAP)

D. Franc