large NAND FLASH

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Srpen 5 18:18:59 CEST 2009

>Resim tu ted jednu aplikaci, kde by bylo vhodne pouzit nejakou velkou =
>NAND flash pamet o velikosti 32Gbit. Jelikoz jsem tento obvod samotny =
>nikdy nepouzival, tak se chci zaptat, zdali s tim ma nekdo zkusenost. =
>Jde mi hlavne o to, jak se lisi pameti od ruznych vyrobcu a zdali jsou =
>snadno zamenitelne.

Pinovo ano (teda az na to, ze u niektorych je viac nez jeden chip enable a ready/busy pin), obsluhou nie - vnutorne usporiadanie aj sekvencie prikazov mozu byt rozne. Vypluvaju sice o sebe nejake informacie na poziadanie, ale AFAIK nie je to uplne zjednotene a napisat to idiotenfest je narocne.

>Dale me zajima, jak hodne je nutne =
>osetrovat vadna data?

Je to absolutne nevyhnutne. Uz z fabriky mozu byt niektore sektory nepouzitelne (a su oznacene). Appnotov su plne webstranky vyrobcov.

wek