Odvijec kabelu s merenim

Snehulak snehulak@gmail.com
Středa Srpen 5 10:33:17 CEST 2009

Aha tak dvousmerne to asi nepujde , bral jsem to tak , ze se bude
jenom odvijet .Proste si namotam kabel a potom nastavim "delku kablu"
a budou se mi odcitat metry , pulmetry podle toho kolik tam dam tech
magnetu.Logicke je , ze tomu pocitaci je jedno na jakou stranu se kolo
toci.

Treba by teda slo pouzit neco mechanickeho co se i v druhem smeru
vraci :) Kdysi sem mel takovy mechanicky tachometr na kole jeste s
nahonem s lankem a tam to tak fungovalo ale nevim teda jak by se tam
nastavoval prumer toho kola :)

snehulak