Geopatogenni zony

Kručinský Ladislav ladislav.krucinsky@linde-mh.cz
Středa Srpen 5 09:26:17 CEST 2009

Mám.
Je možno prokázat výskyt/působení geopatogenních zón nějakou známou fyzikální veličinou ? Měřením některé energie ?
Pokud ano, proč nejsou na trhu spolehlivé měřicí přístroje ?
Pokud nikoliv, jedná se o psychickou záležitost a jako taková budiž posuzována psychology, architekty, urbanisty a nikoliv šarlatány se siderickými kyvadélky.
Omlouvám se za poněkud strohou odpověď ale tato problematika (zejména však kšefty na ni nabalené) mne vytáčí doběla.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of APA
Sent: Wednesday, August 05, 2009 9:02 AM
To: HW-news
Subject: Geopatogenni zony

> e. Nejhorší patogenní zóna je víra v tyto zóny. Sem-tam se objevuje
> stojaté vlnění nebo statický potenciál na nehomogenitách v podloží,
> ale ty úrovně jsou dostatečně malé na to aby měly nějaký škodlivý vliv.

pokud vite, ze lze vyloucit negativni vliv geo-patogennich zon na cloveka, tak vasi jistotu bych chtel mit _:) Ale souhlasim, ze zdravemu cloveku to vetsinou mnoho neublizi, bo ten se s tim s prehledem resp. jeho organismus vyrovna, ale presto, je to urcita zatez a neco na optimalizaci mist, kde se velmi casto zdrzujeme, bych videl... Ma nekdo jiny nazor?