Prenos ethernetu po telefonnim kabelu

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Srpen 5 08:46:02 CEST 2009

A nebylo by nejlepsi preci jen zkusit normalni WIFI? Na 60m to musi
behat spolehlive i kdyz nebude prima viditelnost.

Rodice jsou pripojeni na svagra na cca 80m a jedou jen na vestavene
antenky v pokojich a to jsou jeste mezi nima 4 zdi.

Nemusite pak resit ty blesky. Uz jsem to psal kdysi ale meli jsme
propojene dve budovy cca 100m nejdriv koaxialem vzduchem, pak zakopanym
twistem v zemi a odchazelo to stale jakmile byla bourka. Nakonec se
tahala optika. Pritom celej areal je na nasi trafostanici a melo by to
byt z hlediska potencialu celkem v pohode.

Radek Vicek