Prenos ethernetu po telefonnim kabelu

Petr Simek psimek@jcu.cz
Středa Srpen 5 08:29:57 CEST 2009

Dobry den

nemate nejakou zkusenost nebo muzete doporucit zarizeni pro prenos
ethernetu po telefonnnim kabelu ? Co jsem zatim nasel tak vse spis
vyprodej a docela drahy.

Ted je v kurzu prenos pres rozvody 230V - na to se daji bezne najit
docela levne krabicky, ale roubovat to na tel. kabel bude slozite
protoze to ma napajeni z komunikacnich dratu.

Napadlo mne ze by to slo mozna rovnou po tech parech ale je to mezi
dvema baraky (ne moc daleko - cca 60m) a bojim se ze mi to odpraskne
switch pri uderu blesku. Rad bych tam mel nejakou mezikrabicku
ktera to chyti..