Potiz s pocitacem

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Středa Srpen 5 08:17:22 CEST 2009

Hezke dopoledne,

    prozradim. To PC totiz neridi nic, je to jen a pouze "cerna skrinka"
ktera zaznamenava nejake udaje. Jeho porucha nema vliv na chod zarizeni
a ani nemuze mit, protoze je to vsechno oddelene pomoci relatek a doteku.

    Jinak relatka jsou do dnesnich dnu nejbezpecnejsi prvek zarizeni.
Pamatuji pouze malo poruch relatek, zato hodne poruch elektronickych
prvku. Ale technika se vyviji a proto relatka ustupuji a nahrazuje je
elektronika. Jestli to je dobre, nebo ne, je otazka do diskuse. Navic
nova zarizeni casto nepocitaji s nouzovym rezimem a kdyz kleknou, tak
opravdu kleknou...

    Sasa Svobodova