Re: Potiz s pocitacem

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Středa Srpen 5 07:57:19 CEST 2009

Vybavuje se mi, ze se snad tady kdysi diskutovalo ze na novych pocitacich
nefunguji programy napsane v TurboPascalu, snad k tomu existoval
nejaky opravny soubor.
Taky jsem se kdysi zajimal, zda by bylo mozne na novem pocitaci spustit
AutoCAD R10. Pry ne, ze pouziva primy pristup k cemusi a to wokna nerady.