Sklokeramicka varna deska, novy sporak, IN?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Srpen 5 07:40:07 CEST 2009

U indukčního ohřevu do hrnce koukat můžete, magnetický obvod má jen malou
štěrbinu a ta je ještě schovaná pod hrncem.

a. S jistotou nelze říct vůbec nic, dokonce ani zda-li skutečně jsme a
nejsme jen nějaká gigantická počítačová simulace

b. Bezpečná vzdálenost od vysílajícího mobilu je cca 11m, už se to tady
probíralo

d. Rodí se víc holek než kluků, takže nějaký vliv to má. S tím souvisí i bod
b., začímám si myslet, že polský film sexmise nebyl daleko od pravdy ;-)

e. Nejhorší patogenní zóna je víra v tyto zóny. Sem-tam se objevuje stojaté
vlnění nebo statický potenciál na nehomogenitách v podloží, ale ty úrovně
jsou dostatečně malé na to aby měly nějaký škodlivý vliv.

----- Original Message -----
From: "APA" <navrhpcb@gmail.com>

> Urychlení reakcí mikrovlnami JPP zpráva není, používá se to v chemickém
> průmyslu.
>
> Feromagnetický hrnec funguje jako stínění. Pole o kmitočtech v řádu
> desítek

To znamena, ze lepe mit na hrnci poklici anebo je to jedno ze do hrnce
koukam z 10cm, co se tam deje??

> kHz takovým malým rozměrům nijak nevadí. Jízlivý můžete být když víte, že
> víte, ale ne když si jen myslíte, že víte.

Pozor, ja nic o JPP nepsal.

Udelejte mi v tom nekdo jasno, anebo muzete s jistotou vyloucit, ze

a) mikrovlnky a potraviny ohrivane v nich
 (pisi o ohrevu, protoze varit v mikrovlnkach se nedoporucuje)
b) mobilni telefony a jejich caste pouzivani (nekolik hodin denne) blizko
hlavy
c) solárka
d) radary a TV/Radio vysilace s velkym vykonem blizko lidskych obydli
e) geopatogenni a patogenni zony nachazejici se pobliz obydli

mohou za urcitych okolnosti negativne ovlivnit lidsky organismus? :-D