celoelektricky sporak ... Re: Sklokeramicka varna deska, novy sporak, IN?

APA navrhpcb@gmail.com
Středa Srpen 5 02:15:52 CEST 2009

nejen slyseli ...

Topeni bude beztak propojene s nulakem :-) Vsak si to zkuste
multimetrem fazi proti ustrednimu topeni, ukaze to okolo 230V, pokud
je topeni spravne uzemnene :-)

Kdysi davno jsem od vodovodniho kohoutku anebo od PC anebo od vlhke
zdi dostal ranu (a kdyz se priblizite k necemu kovovemu se sroubovakem
v ruce a v noci, tak tam preskoci pekna jiskra a jen statika to asi
nebude)...