Sklokeramicka varna deska, novy sporak, IN?

aze azehw@volny.cz
Úterý Srpen 4 21:23:39 CEST 2009

Žvancem procházejí 2,5GHz vířivé proudy (Voda vůbec vf energii neabsorbuje.
Jde to
to, že vířivé proudy procházejí elektrickým odporem ohřívaného žvance a tím
jej zahřívají), v guláši vytváří 25 kHz kdovíjaké sloučeniny, přitom hrnec
funguje jako stínění ... no toto....a do toho přidáte solárka, no přijde mi
to taknějak pomotané...
AZE

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, August 04, 2009 9:08 PM
Subject: Re: Sklokeramicka varna deska, novy sporak, IN?

S vodou souvisí tak, že na tom kmitočtu je vysoký šum, takže se nepoužívá
pro rádiové přenosy (wifi a BT jsou tam proto že to pásmo je zadarmo a
relativně technologicky dostupné). Voda vůbec vf energii neabsorbuje. Jde to
to, že vířivé proudy procházejí elektrickým odporem ohřívaného žvance a tím
jej zahřívají.

Urychlení reakcí mikrovlnami JPP zpráva není, používá se to v chemickém
průmyslu.

Feromagnetický hrnec funguje jako stínění. Pole o kmitočtech v řádu desítek
kHz takovým malým rozměrům nijak nevadí. Jízlivý můžete být když víte, že
víte, ale ne když si jen myslíte, že víte.