TESCO DVD 1030 - oprava?

APA navrhpcb@gmail.com
Úterý Srpen 4 19:41:02 CEST 2009

tady v cr nelze zaruku v prodejne zkratit pod 12 mesicu ani pri
bazarovem prodeji pouzitych veci.
vyjma pripadeu, kdy byla se slevou prodana kvuli konkretni vade, pak
se na ni zaruka nevztahuje
a pokud to byla nova vec, tak to myslim nejde zkratit vubec :-)

tohle jsem parkrat resil, stacilo rozebrat, vyfoukat optiku a pak to
zas 3 mesice jelo, ale zasra.. se to znova, at uz to byl CD Audio
player nebo DVD Audio player, myslim ze to nestoji za namahu