OT - zase elektrocentrála :-)

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Úterý Srpen 4 08:29:41 CEST 2009

Nu já neměl na mysli konkrétní inzerát. Ale z popisu stavby některých
traktorů je vidět, že autor centrálu kuchnul. Takže takové lidi oslovit
zda jim to neleží doma, nebo tam dát aspon inzerát na nákup.
Převinutí kroužkového motoru má ještě jedno úskalí.
Myslím že vetšina alternátorů má rotor z kusu železa a né z plechů. Na
tom převinutém rotoru bude při přechodových jevech, zkratech řada špiček
které mohou odpravit budič, pokud tento bude elektronický.
Lubor