SAMSUNG ML-1640 na plosnaky

PetrP tpl@sarai.cz
Úterý Srpen 4 11:37:00 CEST 2009

Serych Jakub píše v Út 04. 08. 2009 v 09:34 +0200:
> To vypada hodne zajimave. Mohl byste prosim vyfotit nejakou potistenou
folii pred a po aplikaci toho spreje?

  Ano, je to zajimave, delam podporu pro male tiskarny a tam se bezne
pouzivaji jak folie, tak ten sprej. A odtamtud jsem prevzal i
pouzivani :-). Vytvareni predlohy/kovolistu pro ofsetovy tisk je uplne
stejne jako vyroba PCB.
  V obchodech s potrebami pro tiskare vedou i samostatne ten sprej,
folii jsem nasel pouze u Rayfilmu. Navic tam vedou treba vynikajici
pruhlednou pasku pro montaze.
  Beznym okem/fotografii rozdil nepoznate, pouze pod lupou je videt
rozdil, chce to vyzkouset tiskarnu/toner. Bezpecne funkuje s
HPLJ4M/repas toner (na te tisknu predlohy ja), HPLJ5/repas toner,
KonicaMinolta rada 5440 - z tech na ktere si ted vzpominam. Nastaveni
klasicke - na maximalni kontrast/sytost toneru.

--

  PetrP