Potiz s pocitacem

Pavel hw@itherm.cz
Úterý Srpen 4 11:48:36 CEST 2009

Presne stejny problem jsme meli se starou osazovaci masinou sanyo. pocitac
komunikoval jen kdyz bylo vypnute turbo :-)
zkusil bych pohledat to turbo, pripadne prejumperovat na pomalejsi procesor
(2x20 misto 2x33)

Pavel

----- Original Message -----
From: "Glajc Pavel" <pavel.glajc@del.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, August 04, 2009 11:09 AM
Subject: Re: Potiz s pocitacem

Starší počítače měly tlačítko turbo. Co zkusit vypnout. Možná taky jenom
jumper na desce. Kdysi dávno jsem měl taky program který na 66MHz nešel a na
33MHz ano. Nakonec jsem to vyřešil malým prográmkem, který zpomaloval
hodiny. Ale bohužel si nevzpomenu na jméno. Ale používal se často. Třeba si
někdo vzpomene.
Pavel Glajc