Sklokeramicka varna deska, novy sporak, IN?

APA navrhpcb@gmail.com
Úterý Srpen 4 04:48:02 CEST 2009

Zdravim, nejak jsem to v Lindlu nevidel, ale nasel jsem:

IndukcniVaric.cz

to je pravy indukcni varic 2000W za 999 Kc? Vypada fakt suprove,
akorat ve skutecnosti ma vysku ne 5mm (jak se zda z fotky :-), ale
aspon 50mm

Je funkcni rozdil mezi timto a deskou za 12000 Kc (mimo poctu ploten,
pripadne zpracovani)?

Co si myslite o indukcnich varicich a linknul byste nekdo INDUKCNI
SPORAK (pro jednu fazi 230V)?

Diky.