Ochrana proti prepolovani vstupu zdroje?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Srpen 3 13:07:00 CEST 2009

No tak, najlacnejsim a najjednoduchsim riesenim, ktore naviac nesposobuje ziadne elektricke straty, moze byt aj sprosty alibizmus - kus papiera s napisom "prepolovanie znici zariadenie".

Ale chapem zufalstvo konstruktera zariadenia, ktoreho napajanie je mimo jeho dosah.

wek

PS: napadol ma taky polo-idioten-fest system - svorkovnica s LED indikujucou zelenou spravnu a cervenou nespravnu polaritu, a za tym jumper s napisom "zapojit len ak svieti LED na zeleno... :-?