Prepetova ochrana?

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Pondělí Srpen 3 11:04:23 CEST 2009

Tomuto moc nerozumím ani nejsem shopen to nyní spočítat, jestli to má
vliv, ale nemůže to mít ten význam, že se vlna zpomalý? On takový uzel
na kabelu bude mít relativně malou kapacitu mezi závity, takže by mohl i
fungovat i jako indukčnost, narozdíl třeba od normálního trafa
(mezizávitová kapacita). Pak by mohly stačit zareagovat i minimální
ochrany v zařízení či jen obyčejné C na vstupu či před součáskou. Tím by
mohlo dojít ke zpomalení  (prodlužení) (sakra, jak je to česky ... jo)
vzestuné hrany, která je pro tento signál velmy rychlá (jednotky ns), a
součásky by mohly mít tu funkci, kterou konstuktér předpokládal. Nehledě
na to, že vzhledem k ryhlosti signálu by se to mohlo vybýt průrazem na
tom uzlu - podud by špička byla vyšší než izolační odolnost kabelu.

Ale jak píši, ode mě je to jen spekulace. nezabýval se tím někdo,
alespon teoreticky?

ced