Oprava pracky electrolux EWT 1015

Jozef Racek Jozef_Racek@tempest.sk
Neděle Srpen 2 20:22:28 CEST 2009

Tak moje trapenie niekomu nakoniec mozno pomoze
pre mna je to aspon male zadostucinenie :-)))

Pripevnovanie dalsich plechov na remenicu nie je celkom mechanicky jednoduche - ten povodny je tam zaseknuty ohnutymi "zubmami"
a celkom dobre tam drzi.

Moje riesenie spocivalo vo vymene jazyckoveho kontaktu.
Ten povodny som si vybral na testy a kedze manzelka chcel prat, tak
som tam zalozil "novy" zo suflika, ktory prvy prisiel pod ruku.
Ten kontakt spina male napatie a velmi male prudy.
Nepamatam si presne, na module je tusim napisane 12V, 100mA max.
V mojom pripade tam bolo cca 7.5V, prud som nemeral.
Kontakty z jazyckoveho kontaktu cez pruzinky na fastony sa mi velmi nepacili, ale nechal som to zatial tak.

Mechanicke pohybovanie tym magnetom nie je velmi mozne.
Nie je tam vola, je dost pevne chyteny v tom plaste.

A odpoved, ktoru asi nechcete pocut - cely ten plastovy modul sa
da kupit a vymenit. Vola sa DSP modul a stoji 16 Eur.
Za kusok plastu s permanentnym magnetom a jednym jazyckovym kontaktom sa mi to zdalo vela...

Jedna pomocka z testov:
Ked otacate bubnom ruce a ked kontakt rozopne az asi v strede toho plechu na remenici,
a zopne pri konci toho plechu pri rucnom otacani, tak je to neskoro...
Spravne ma rozopnut najneskor v prvej stvrtine a znovu zopnut asi 2 cm pred koncom plechu.

A za ten kiks - eleCtrolux x eleKtrolux sa ospravedlnujem.

Dodo