SAMSUNG ML-1640 na plosnaky

Neděle Srpen 2 12:23:35 CEST 2009

no já mám fólie pro inkoustovku vyřešené asi až do důchodu :-) Mám ve sklepě
"ruličku" filmu (snad 0,5x50m) a k tomu kanystr rychloustalovače. Občas si
nadělám zásobu - v přítmí (nemusí být úplná tma) kus rozmotám, nařežu na
formát cca A4, vymáchám v ustalovači (tím film zprůhlední), vyperu ve vaně a
pověsím na šňůru usušit.
http://vaelektronik.cz/bastl/tist.html
Pokud se po tom nematlá prstama, není problém s krytím ploch. Do emulze se
inkoust vpije tak že drží, i když prstem by se to smázlo. Film dávám barvou
od desky, jinak inkoust chemicky narušuje emulzi. Většinou se inkoust někde
přilepí ke sklu, po odtrhnutí film vyhodím. Na prototypy ale dobré. Pokud se
má předloha použít opakovaně, na obrázek dám další fólii ("celofán" z
krabičky od CD nebo další film). Na kraje ťupnu vteřiňák, aby se ochtanná
fólie neposunula nebo neodtrhla. Pro oboustrannou desku takhle zakryju oba
filmy, na kraj vložím odstřižek cuprextitu, srovnám filmy do zákrytu a obě
předlohy k distanční destičce přilepím. Když se to udělá přesně, dá se
udělat soutisk který nedělá problémy při vrtání.
Anděl

----- Original Message -----
From: "DVD" <microchip@klikni.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, August 02, 2009 10:28 AM
Subject: Re: SAMSUNG ML-1640 na plosnaky

Hm, pomerne casto se tady tohle resi.
Staci i inkoustova tiskarna, ktera z principu nema problem s kryvosti
ani sloupavanim. Jen je nutne mit folii pro ink. tiskarny. Nemam ani
orig. naplne ani orig. folie. Tyhle znackove spotrebni veci jsou proste
jeden velky predrazeny podvod.
Vyhoda je, ze se ta folie na rozdil od folie v laserovce da pouzit
opakovane, takze pokud se motivy tisknou od spodu stranky, da se vyuzit
takrka cela.

David