SAMSUNG ML-1640 na plosnaky

Serych Jakub Serych@panska.cz
Sobota Srpen 1 21:45:59 CEST 2009

Tuhle tiskarnu neznam, ale nedavno jsem prekvapive narazil. Koupili jsme ve skole pomerne drahou rychlou laserovku HP LaserJet P4515. Tiskne uzasne a papiry z ni litaji temer v kadenci Kalaschnikova :-))

Ale s foliemi ma problem. Nedokaze poradne pribrzdit, takze toner se do folie rychle projizdejici peci malo zapece a velmi snadno ho pak sloupnete (ani neni potreba nehet, staci pritlacit prstem).

Snazil jsem se to u HP reklamovat, ale tvrdi, ze to musim nejdriv zkusit na jejich znackovych foliich a ty jsem jeste nestihl koupit.

Takze doporucuju nejdriv si jednu folii na te tiskarne nekde nechat na zkousku vytisknout.

Jakub Serych