Par dotazu k Altium Designeru

Stano stano.hw@gmail.com
Sobota Srpen 1 21:05:42 CEST 2009

Rooms lubovolneho tvaru vedela uz starsia verzia, zeby to nevedel AD09
sa mi velmi nezda.
A automaticke preroutovavanie pri pohybe puzdra by bolo sice fajn ale
asi to nebude take jednoduche ako to na prvy pohlad vyzera.
Co sa tyka tej podpory FPGA suhlasim, namiesto toho by mohli radsej
opravit zname chyby, nieje ich malo.