Par dotazu k Altium Designeru

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Sobota Srpen 1 18:02:12 CEST 2009

HTML příloha byla odstraněna...
Od: dejfson
Přijato: 1.8.2009 14:58:04
Předmět: Re: Par dotazu k Altium Designeru
2009/8/1 <zoodiskus@vol.cz>
ad)1 asi neco delam blbe, nepreroutuje se mi to ani pri drag.
afaik tohle neni v PCB modulu mozne (mam winter edition a nefunguje to tam). drag
i s routovanim funguje 'nejak' (a jeste spatne) jenom ve schematu. tohle je jedna z funkci ktera mi
tam dost chybi. myslim ze eagle, jakkoliv je nedovyvinuty (prosim zadny flame), ma tuhle
vlastnost velmi dobre propracovanou. zvlast se hodi kdyz posouvate 400pinove BGA pouzdro.
ad)2 Multichanel pouzivam, ale neni to uplne ono, ne vse je vhodne rozkreslovat
na x papiru. Zkratka by to chtelo nejake globalni class prenositelne
z navrhare schemat do navrhare PCB.
myslim ze multichannel neni potreba. jestli jsem to pochopil spravne, chcete pouze aby sly od
sebe jednodlive soucastky oddelit podle prislusnosti k 'casti' schematu. tohle je v altiu reseno
pomoci 'rooms'. kazdy list schematu ma v PCB definovanou svou vlastni oblast (room). Pokud
chcete oddelit soucastky napr. zdroje, neni nic jednodussiho nez si cely zdroj nakreslit jako
samostatny sheet a potom v PCB pohybovat celym mistem (zkratka d-m-v -> design ->rooms ->move).
pokud jednotlive mista nevidite, zkuste 'options - display' a oznaccte rooms jako visible (klavesova zkratka 'od')
ad)3 O jak genialni :-)
? otacet jde mezernikem take. presun na jinou vrstvu se dela klavesou 'L' pri tazeni soucastky.
d/