Re: Par dotazu k Altium Designeru

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Sobota Srpen 1 14:41:31 CEST 2009

ad)1 asi neco delam blbe, nepreroutuje se mi to ani pri drag.
ad)2 Multichanel pouzivam, ale neni to uplne ono, ne vse je vhodne rozkreslovat
na x papiru. Zkratka by to chtelo nejake globalni class prenositelne
z navrhare schemat do navrhare PCB.
ad)3 O jak genialni :-)

Dekuji
WS

zoodiskus@vol.cz  wrote / napísal(a):
> Dovolim si jeste dava/tri dotazy.

1.Jak presunout v navrhari PCB soucastku s jiz rucne naroutovanymi spoji
> tak,
aby se routy prekreslili sami? Jde mi o to, kdyz movnu soucastkou
> treba o 10mil.

Ked pouzivate MOVE tak nijak. Musite pouzit DRAG. Bohuzial mi velmi
chyba funkcia
DRAG Selected objects
> 2.Jak nejlepe ve schematu oznacit funkcni blok tak, aby
tato informace
> sla pouzit i v navrhari PCB. Rekneme, ze na vykresu mam mimo jine
> zdroj a rad bych nejak jednoduse vybral v navrhari vsechny soucastky
zdroji.

Najlahsie je namalovat ju na zvlast vykres - odporucam prestudovat

multichannel design
> 3. Jde nejak jednoduse otocet soucastnou v navrhari PCB,
myslim nejak
> podobne jako to jde mezernikem v kreslici schemat?

Presne