OT: Bazarova nabidka videotechniky od J. Polivky

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Sobota Srpen 1 07:15:29 CEST 2009

Vazeni pratele,
vzhledem k tomu, ze se chystam na prechod jak foto, tak videotechniky o
tridu vyse, tak nabizim k odprodeji moji vlastni videotechniku.
Foto a fotoobjektivy jsou bohuzel jiz prodane.
Jako vzdy nez to dam nekam na bazar, tak nabizim zde v konferenci.
Snad to nekomu udela radost.

Kamera Canon XL1.
Poloprofi kamera 3CCD. Byl jsem s ni naprosto spokojeny a hlavne s podanim
barev a se zvuky. Mohl jsem porovnat se Sony PD 150 a 170, ktere jsem hned
hnal pryc a to hlavne kvuli zvuku a spatne kvalite sirokouhle predsadky.
Kamera byla pouzivana cca 4 az 5x rocne !
Cena cca 20 kKc.

Videorekorder JVC HR-DVS1.
Jedna se o videorekorder na SVHS, VHS a to hlavni na miniDV. Ma DV IN / OUT
pres FireWire.
Setri kameru pri natahovani videa do PC atd.
Cena cca 7000 Kc nebo dohoda. (Cena na Ebay se pohybuje kolem 10kKc)

Strihova karta DV STORM 2  s bay do 5,25 pozice + SW EDIUS 4.61 + HW klic na
USB.
Cena 9000 Kc. (za to neporidite ani ten SW)

Detailni info ci foto k jednotlivym polozkam pripadne zaslu na vyzadani.

Hezky den vsem.
Jindra Polivka