Fazovy detektor?

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Duben 30 20:43:42 CEST 2009

no presne nieco take mi funguje v LHC. Tam ide pulz do pasmovo
priepustneho filtra a vyberie sa z neho napriklad zakladna harmonicka (z
gaussovskeho pulzu vznikne sinusovka). Z druheho to iste, potom sa to
zmiesa a porovna sa faza medzifrekvencneho signalu. To robi FPGA. Na
400MHz nic zlozite :-) Vyhoda tejto metody je ze je nezavisla na
amplitude pulzov.
Na nizkej frekvencii by sa dalo nieco podobne realizovat v DSP. Ale
pozrite sa na ten obvod co doporucoval David, je celkom jednoduchy,
analogovy a urcite bude bombenfest.
b.