OT Vyjimecna prilezitost k odhlaseni TV:-)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Duben 30 08:03:28 CEST 2009

2009/4/29 Sudovec <sudovec@seznam.cz>:
> To je zajímavá myšlenka. A podle mně i naprosto správná. Jestliže jste v
> oblasti, která je oficiálně pokryta analogovým signálem ze Žižkova a
> nemáte přijímač pro příjem DVB-T, DVB-S, kabelovky a nebo IPTV, tak od
> pátku by jste neměl platit. Stálo by to za dotaz u ČT.

Platit musí ten, kdo je registrovanej jako poplatník, přestat platit
jen tak znamená stát se dlužníkem. Můžete se odhlásit, pokud nemáte TV
přijímač resp. přijímač způsobilý k příjmu - a pokud nebudete v dosahu
žádnýho analogovýho vysílače, tak přijímač určitě nebude způsobilej.
Ovšem pokud se odhlásíte a pak k vám vtrhne nějaká URNA a zjistěj, že
koukáte na televizi, tak vás asi zavřou ;)

Pavel Kadečka.