Plazmové televize

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Středa Duben 29 20:25:09 CEST 2009

Tak já jsem viděl jen hromadu střepů. Střepy sice držely pohromadě, ale to bylo tím, že je jedná o vrstvený materiál a ty plasty to udržely, což ale neznamená že to nebylo vysypané.

To ale nemění nic na faktu že je to z důvodu konstrukce panelu, což je ta podstatná část informace a zbytek je jen takové okecávání :-)
ced