Ekvivalent P89V51RD2, ale na 3.3V

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Středa Duben 29 14:28:55 CEST 2009

Dobry den vsem,
prejdu rovnou k veci. Jako testovaci pripravek s '51 (krystal, konektory portu, resetovaci obvod, stabilizator...) pouzivam mikroprocesor P89V51RD2. Funguje bezvadne, ale rad bych si udelal podobny pripravek, ale aby mel logiku 3.3V. Nasel jsem P89LV51RD2 coz by melo byt na 3.3V nicmene jsem u nas nenasel dodavatele tohoto obvodu. Da se koupit treba na mouser.com, ale cca $30 postovne se mi opravdu davat nechce (nic jineho uz bych nepotreboval). Dotaz tedy zni, dal by se pouzit u nas sehnatelny obvod AT89C51ED2, ktery pracuje od 2.7V a ma podobne parametry (ne-li stejne) jako P89V51RD2? Nebo se pletu a musel bych pouzit jiny obvod?

Dekuji za odpovedi
Michal Grunt